zondag 16 mei 2010

Aambeien wat te doen?

jeukende aambeien
Aambeien wat te doen?


Nadat mijn aambei eerst vooral pijnlijk was, begon hij op dag vier plotseling ontzettend te jeuken. Plotseling verlangde ik terug naar pijn, want wat is jeuk afschuwelijk zeg! Ik wist niet waar ik het zoeken moest, en zat te wiebelen en te schuiven op de bank. 

Van narigheid nam ik maar mijn toevlucht tot de Vasline Lidocaïne die de dokter mij had voorgeschreven en nam voor de zekerheid twee paracetamols, maar het hielp voor geen meter. En dat ondanks de belofte dat het 'het gebied gevoelloos' zou maken. 

Aambeien wat te doen? Hemoclin hielp bij mij


Net toen ik dan in vredesnaam maar de huisartsenpost wilde bellen, stelde mijn man voor nog eens de HemoClin te proberen. Ik had er geen vertrouwen in, maar besloot het maar te proberen. Ik verwijderde alle Vaseline Lidocaïne, en bracht de HemoClin aan. Net als bij de pijn had deze een verkoelend effect, en goddank werd de jeuk ook minder. 

Dus bij jeukende aambeien: 1-0 voor HemoClin

15,79 bij de Online Drogist


1 opmerking:

  1. Gelukkig voor je! Jeuk is nooit fijn. Is las hier (http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/136/Aambeien.html) dat aambeien ook kunnen bloeden. Heb je hier ook wel eens last van gehad?

    BeantwoordenVerwijderen