zondag 30 mei 2010

Sperti ervaringen: ik vind hetwaardeloos

sperti ervaringen

Zoek je Sperti ervaringen?

Hieronder vind je mijn ervaringen met Sperti. Helaas zijn die niet zo fijn.

Sperti ervaringen


Tot twee keer toe heb ik naar de Sperti gegrepen als eerste hulp bij aambeien, en tot twee keer toe kwam ik bedrogen uit. 

Ik merkte geen enkel effect van de Sperti, en dat terwijl ik er toch alle vertrouwen in had! 

Je zou op z'n minst een psychologisch effect verwachten, waarbij ik verbetering dácht te voelen. maar de aambeien lieten zich niet voor de gek houden. Tijdens mijn kraamtijd vertelde de kraamhulp me zelfs vertrouwelijk dat zij Sperti ook maar niets vond. 

Kraamhulp: Slechte ervaringen met Sperti


Ze zei tegen mij: 'Ik zie heel veel vrouwen knoeien met die Sperti; je kunt beter meteen een goed middel gebruiken.' 

Uiteraard is de stelling 'Sperti is waardeloos' gebaseerd op mijn persoonlijk ervaringen. 

Ik heb zelf meer baat bij het middel Hemoclin.

Zijn er mensen die wel positieve ervaringen hebben met Sperti?

1 opmerking:

  1. Kijk op http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/136/Aambeien.html wat wel werkt tegen aambeien.

    BeantwoordenVerwijderen