dinsdag 1 juni 2010

Hemoclin helpt heel goed tegen jeukende aambeien!

Hemoclin

Hemoclin is niet goedkoop vergeleken met andere middelen tegen aambeien. Maar als je vergaat van de pijn of jeuk, dan denk je: 'Dan zal het ook wel heel goed zijn!' Ik tenminste wel, dus kocht ik het.

Hemoclin: onhandige verpakking


Helaas is de Hemoclin verpakt in een zogenaamd heel erg handig flesje, met een soort druksysteem zodat je niet met je vingers aan je aambeien hoeft te komen. Een sympathieke gedachte, maar het flesje was te ingewikkeld voor mij. Ik snapte er niets van, en het lukte me dan ook niet het 'handige' druksysteem te gebruiken. 

Hemoclin helpt enorm goed tegen de pijn en jeuk!


Uiteindelijk kwam het er op neer dat ik met veel moeite wat Hemoclin uit het flesje wist te persen, waarna ik het toch gewoon handmatig moest aanbrengen. Overigens was het vervolgens wel weldadig op mijn aambeien! Ik slaakte een zucht van verlichting, want Hemoclin verkoelt en verzacht de pijn van aambeien meteen. Het was echt heerlijk!

Praktische informatie over Hemoclin


Wat mij betreft kun je ook gewoon een tube Hemoblin kopen, in plaats van de versie met handig aanbrengsysteem. Het idee vind ik enorm goed, maar bij mij werkte het niet goed.

Hoe dan ook, ik vind Hemoclin heel fijn tegen aambeien. Je kunt het onder andere kopen bij de Online Drogisterij voor 15,97. Het voordeel is dat je dan niet in de winkel met dat pakje naar de kassa hoeft te lopen.

Zijn er meer mensen die het flesje Hemoclin lastig te bedienen vonden?

2 opmerkingen:

  1. Ik had hemoclin ontdekt via deze site http://www.gezondheidsplein.nl/aandoeningen/136/Aambeien.html. Dus ik dacht dat: "laat ik dat maar proberen". De eerste keren had ik ook moeite om het te bedienen, maar na een aantal keren lukte het. De aanhouder wint ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel voor je reactie Carol. Dat is goed om te weten. De verpakking werkt dus wel, je moet het alleen even doorkrijgen.

      Verwijderen